Orange is trots om prijzen te winnen!
3 november 2022
Orange is trots om prijzen te winnen!
Orange blijft groeien en is op zoek naar nieuwe medewerkers. Daarom hebben we, in samenwerking met employer branding agency d-artagnan, de Proud to be Orange-campagne gelanceerd. Een unieke kans om onze medewerkers beter te leren kennen en op zoek te gaan naar nog meer van die fantastische talenten.
Onze creatieve manier om nieuw talent aan te trekken werd echter ook opgemerkt door andere HR-professionals We zijn dan ook erg blij te kunnen aankondigen dat we de Grand Prix op de Best of Content Awards (BOCA) hebben gewonnen! Naast de hoofdprijs wonnen we ook de gouden BOCA voor 'Best Content Marketing Program B2E' en 'Best Video Stand Alone'. Tot slot mochten we bij de Cannes Corporate Media & TV Awards een zilveren award in ontvangst nemen voor 'beste HR-video'.
We zijn ontzettend trots op onze #ProudToBeOrange familie en al hun harde werk. Deze awards zijn een bewijs van hun talent en inzet. We kunnen alvast niet wachten om te zien wat de toekomst nog gaat brengen!
Wil je ons bekroonde werk in actie zien? (Her)bekijk onze case film!
#ProudToBeOrange
Ook deel uitmaken van een winnend team? Kom werken bij Orange!
Ontdek onze vacatures op proudtobeorange.be
andere verhalen
Tonnen ervaring en kennis opdoen? Ontdek de Tech Academy by Orange
Met veel trots stellen we je voor: de Tech Academy by Orange! Met een heleboel initiatieven ondersteunen we het onderwijs in telecommunicatie en inspireren we zowel toekomstige als doorwinterde techexperts. Benieuwd hoe we investeren in de toekomst van de technologie en hoe jij mee kan doen?
Trots om jullie verbonden te mogen houden in de eindejaarsperiode
Welkom in het kloppende hart van het Orange-netwerk: de controlekamer van ons managementcenter. Hier houden we de vinger aan de pols van onze netwerken om onze klanten een uitmuntende dienstverlening te bieden. Maar wat als iedereen plots tegelijk eindejaarswensen gaat versturen? Onze collega’s Sylvianne en Francisco vertellen je graag meer over hun werk in de eindejaarsperiode.
Orange werkt zich in het zweet tijdens de 20 km door Brussel
Afgelopen zondag fleurden 42 hardlopers en 14 wandelaars de Brusselse straten op met hun kleurrijke Orange T-shirts. Als één sterk team zetten ze hun beste beentje voor - beide beentjes, eigenlijk - om geld in te zamelen voor Keeping me alive, een vzw die wetenschappelijk onderzoek naar speekselklierkanker ondersteunt.