Orange is trots om prijzen te winnen!
3 november 2022
Orange is trots om prijzen te winnen!
Orange blijft groeien en is op zoek naar nieuwe medewerkers. Daarom hebben we, in samenwerking met employer branding agency d-artagnan, de Proud to be Orange-campagne gelanceerd. Een unieke kans om onze medewerkers beter te leren kennen en op zoek te gaan naar nog meer van die fantastische talenten.
Onze creatieve manier om nieuw talent aan te trekken werd echter ook opgemerkt door andere HR-professionals We zijn dan ook erg blij te kunnen aankondigen dat we de Grand Prix op de Best of Content Awards (BOCA) hebben gewonnen! Naast de hoofdprijs wonnen we ook de gouden BOCA voor 'Best Content Marketing Program B2E' en 'Best Video Stand Alone'. Tot slot mochten we bij de Cannes Corporate Media & TV Awards een zilveren award in ontvangst nemen voor 'beste HR-video'.
We zijn ontzettend trots op onze #ProudToBeOrange familie en al hun harde werk. Deze awards zijn een bewijs van hun talent en inzet. We kunnen alvast niet wachten om te zien wat de toekomst nog gaat brengen!
Wil je ons bekroonde werk in actie zien? (Her)bekijk onze case film!
#ProudToBeOrange
Ook deel uitmaken van een winnend team? Kom werken bij Orange!
Ontdek onze vacatures op proudtobeorange.be
andere verhalen
Orange Belgium blijft deuren openen voor jong tech-talent
Dit voorjaar stapten bijna 100 studenten van EPB (ULB/VUB), HEPL en UMONS uit het klaslokaal om in de telecomwereld van Orange Belgium te duiken tijdens drie aparte bezoeken.
De Orange Summer School tilt tech skills naar een hoger niveau
Elke zomer opent Orange Belgium zijn deuren voor een nieuwe generatie nieuwsgierigen. In juli ruilde een groep ambitieuze tech-studenten hun flip-flops voor laptops en chill-tijd voor leermomenten. Ze kregen een voorproefje van hoe het er in de techwereld echt aan toegaat, en hoe ze hun toekomst zelf kunnen vormgeven.
Orange Summer School inspireert 10 jonge tech-ingenieurs
De Orange Summer School, een initiatief van de Tech Academy by Orange, biedt ingenieursstudenten, trainees en pas afgestudeerden een unieke praktische en persoonlijke leerervaring. Net als vorig jaar was deze editie een echte eye-opener voor 10 jonge techliefhebbers én een verfrissende ervaring voor ons eigen Orange-team. Hoe hebben deelnemers Killian, Anne-Marie en Cedric het ervaren? Let’s find out.